Transport

Tren del Ciment

La Pobla de Lillet

L'antic Tren del Ciment té un recorregut de 3,5 km i disposa de 4 estacions: La Pobla de Lillet, la Pobla Centre, Jardins Artigas i Museu del Ciment-Castellar de n'Hug.

El trajecte dura aproximadament 20 minuts, el realitza una locomotora dièsel amb quatre cotxes que tenen una capacitat per a 25 viatgers cadascun.

El recorregut es realitza a través de diferents llocs d'interès turístic de la zona, entre els quals cal remarcar l'exposició de vehicles de transport, ubicada a la mateixa estació de la Pobla de Lillet, els Jardins Artigas, dissenyats per Antoni Gaudí i integrats completament en el paratge natural on es troben ubicats, als afores de la Pobla i el Museu del Ciment Asland, que es troba al costat de l'estació de Castellar de n'Hug.

Com arribar-hi

Estació de tren de La Pobla de Lillet, carretera de la Pobla de Lillet a Guardiola de Berguedà. A 1 km abans d'arribar a La Pobla de Lillet.

Varien segons temporada, podeu consultar-los al web.

Adults: 7,35 €; Nens (0-3) Gratuït
Nens (4-13) 4,40 €
3ª Edat (Majors de 65 anys): 6,60 €
Residents (Nascuts o amb domicili a La Pobla de Lillet o Castellar de n’Hug): 2 €

Pobla de Lillet, carretera de la Pobla de Lillet a Guardiola de Berguedà. A 1 km abans d'arribar a La Pobla de Lillet.
08696 La Pobla de Lillet
Compartir