Estiu 2025
L'Asland de fa un segle
Cada dissabte fins el 13 de setembre
Un dia, pels volts dels anys vint a la Fàbrica Asland de Castellar de n’Hug, en Joseph M. W. Stone, nascut als EUA i actual enginyer en cap de la fàbrica, va rebre una comitiva de visitants, amics dels amos, per tal d’explicar-los el funcionament de la fàbrica de ciment, amb l’ajuda de la Falgars i en Ramón, una treballadora i un treballador que les van viure de tots colors!
Viatgeu al passat del Clot del Moro per reviure aquell dia, i descobrir de passada la cimentera i la colònia, de la mà d’aquests tres personatges, que de ben segur no us deixaran indiferent!
- Es recomana arribar 10 minuts abans per validar les entrades.
- Activitat per a tots els públics.
- Idioma: català
Accessibilitat
La informació de l’activitat es transmet a través de la vista, l’oïda i el tacte. No accessible per a persones amb cadira de rodes.
Horari:
11h
Durada:
90 minuts
Idioma:
Català
Preu:
Adult: 12€ | De 7 a 16: anys: 6€ | Fins a 7 anys: gratuït
Accesibilitat:
La informació de l’activitat es transmet a través de la vista i de l’oïda. No accessible per a persones amb cadira de rodes.
Lloc:
Museu del Ciment de Castellar de n'Hug
Tel.:
938257037
Correu electrónic:
info@museuciment.cat