Fira Modernista 2025. Portes obertes al Museu Tèxtil
dies 10 i 11 de maig.
Activitat gratuïta per a tots els públics. Entrada lliure.
Durant el cap de setmana de la Fira Modernista de Terrassa (9, 10 i 11 de maig), el Museu Tèxtil obrirà les portes el dissabte de 17:00 a 20:00 h i el diumenge de 10:00 a 14:00 hores.
Podeu visitar l'exposició "Un museu, mil trames modernistes" on trobareu peces i continguts relacionats amb l'època: teixits, vestits, complements, mostraris i publicacions. Com a peça exposada amb motiu de la Fira, hi trobareu una joia modernista: un fantàstic mantó de Manila de finals del segle XIX.
Al final de la sala de l'exposició "Nines i moda" (2a planta) hi ha l'Espai Creació on presentem la mostra participativa "Nines i moda modernista". Podreu veure nines aportades per persones aficionades a la confecció de roba petita que han treballat amb dedicació i gran rigor les peces representatives de diverses classes socials de l'època. Les nines vestides van acompanyades de complements i objectes d'atrezzo que conformen tot un univers de recreació històrica.
Consulteu l'agenda per conèixer les visites guiades programades per dissabte a la tarda. Més informació: auladidactica@cdmt.cat / 93 731 52 02.