XATIC Xarxa de turisme industrial de Catalunya
Marca Catalunya

Relacionar el turisme i les humanitats en un Màster universitàri

L'Escola de Turisme i Direcció Hotelera i la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona han creat el Màster en Turisme i Humanitats

27/07/2016 | General

Aquest Màster és una iniciativa de l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera i de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona per formar professionals que aportin valor afegit i innovació als productes i serveis turístics, i compta amb el suport del Consorci de Turisme de Barcelona.

El Màster en Turisme i Humanitats atorga, entre d´altres avantatges, un títol provinent d´una universitat amb reconeixement internacional i prestigi. Una Universitat, la UAB, que està considerada segons el QS World University Ranking com la millor universitat de l´estat espanyol i una de les 200 millors universitats del món.

El Màster en Turisme i Humanitats vol introduir valor afegit a les activitats turístiques relacionades amb el territori, patrimoni material i immaterial. També busca oferir les possibilitats professionals del sector turístic als homes i dones d'humanitats (història, filosofia, geografia, art, música...), especialitzant als graduats de turisme i als professionals del sector pel desenvolupament de productes existents i la creació de nous productes.

Aquest programa combina les tècniques docents de l'ensenyament presencial i també les tècniques de formació on-line . A més, també una part pràctica i de contacte amb el món professional.

  • Sessions presencials: els dilluns i els dimecres de 16h a 20h del 17 d'octubre de 2017 al 29 de maig de 2017.
  • Sessions online: una part dels continguts es proporcionarà mitjançant documents i materials disponibles en el domini d'Internet (Campus Virtual).
  • Treball Final de Màster: l'alumnat ha de realitzar una recerca sobre un tema del seu interès dins l'àmbit formatiu.
  • Sortides de camp: es realitzaran diferents sortides de camp i visites d'estudi a institucions, empreses i esdeveniments de singular rellevància per a la formació dels participants.
  • Pràctiques en empresa: les pràctiques en agències de continguts, empreses especialitzades en turisme cultural, oficines de promoció turística, etc. és un dels actius més importants a l'hora de completar la formació dels estudiants.

 

Direcció acadèmica:

Dr. Albert Saló. Responsable de Recerca. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera UAB.

Dra. Maria Abril. Professora de Patrimoni Cultural i Guies de Turisme. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera UAB.

 

Enllaços d’interès:

Díptic Màster en Turisme i Humanitats

https://www.facebook.com/master.turismoyhumanidades.uab/?ref=aymt_homepage_panel

Enllaç a informació EUTDH

Enllaç a informació de la UAB

Video de la UAB